Murat Dalkılıç Ben Bilmem Sözleri


Murat Dalkılıç'ın 2016 şarkılarından biri olan Ben Bilmem şarkısını ve sözlerini web sitemizde sizlerle paylaştık. Bütün Murat Dalkılıç dinleyicilerine keyifli vakitler diliyoruz!

Murat Dalkılıç Ben Bilmem Sözleri

Yadırganacağı belliydi o deli çocuğun
Aldandığın rengarenk kokusu olur
Evet akıl hesap yaparmış
Kaderde gülermiş ya
Nasıl güldüysem orda kader olarak
İşte ben karşınızda
Artık kendi kendine mi dersin
Manevi destek mi beklersin
Sen demeden nasıl geri gelsin
Bir evvel
Ben bilmem ben bilmem
Oyun oynama hiç istemem
Aklını almayı da istememiştim aslında
Artık kendi kendine mi dersin
Manevi destek mi beklersin
Sen demeden nasıl geri gelsin
Bir evvel

Şarkıcı Etiketleri: Murat Dalkılıç Sözleri, Murat Dalkılıç Şarkı Sözleri, Murat Dalkılıç Şarkısı Sözleri, Murat Dalkılıç Şarkısının Sözleri