Tamer Acer İstanbul Sözleri


Tamer Acer tarafından seslendirilen çalışma, İstanbul, sizlerle web sitemizde paylaştığımız çalışmalardan biri oldu. İstanbul şarkısını sorunsuz bir şekilde sitemizden dinleyebilirsiniz. Tamer Acer'in İstanbul şarkısı sitemizde sizler için sözleriyle birlikte yer almaktadır.

Tamer Acer İstanbul Sözleri

Her gün aynı yerleri yürümek
Aynı şeyleri dinlemek
Bıktım artık hep aynı yüzleri görmek
Anladım hayatıma bir neden lazım
Aklım kesmez buraları gitmem lazım

Herkes aynı biz aynıyız
Sen değilsin İstanbul
Hazırlansam tek yöne bilet alsam
Bırakır mısın kapıdan

Bu hale gelmeden konuştuk epeyce
Böyle yapma dedim yaşanmaz seninle
Sakin adamdım bir iki patladım
İçinde sanki daraldım


Şarkıcı Etiketleri: Tamer Acer Sözleri, Tamer Acer Şarkı Sözleri, Tamer Acer Şarkısı Sözleri, Tamer Acer Şarkısının Sözleri